eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Didgeridú, Crispin, In-a-gadda-da-vida i alguna cosa més a la Paret del Pont Lun 9 Sep 2013 - 6:36 | |
| Deunidor que tiesu está , al menys les fotikis del Pep i en Dani , las placas semblan molt bona roca , aixó es aprofitar el día. Yo vaig anar amb el Caballero de la Tenaza , la seva filla i la meva dona a la ferrata de las gorgues de Salenys , una ferrata de iniciació molt fácil i divertida , el temps va aguantar fins la tarde , que va caure un bon xafec a Palamós. | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Didgeridú, Crispin, In-a-gadda-da-vida i alguna cosa més a la Paret del Pont Dom 8 Sep 2013 - 22:19 | |
| A pesar de les males previsions climàtiques a tot Catalunya uns quants agosarats ( Laura, Pep, Romaric i Dani42 ) quedem al Forn del Poble del Bruc a fer el cafè. La Laura ens informa que pel Bar Anna en corre alguns més de Puretas i uns altres han anat a provar sort pel Maresme. A pesar de les poques expectatives d'èxit enfilem camí del Pont fins arribar a la Paret que porta el mateix nom. A pesar de portar les ressenyes no estem ben segurs de la via on estem, però hi ha parabolts i ens fiquem mans a l'obra abans que la pluja ens faci fora. Comencem per dos vies paral·leles que resultaran ser la Didgeridú (Romaric,Laura i jo) i la In-a-gadda-da-vida per el Pep i el Dani, aquí el Pep i el Dani es despisten ? i acaben sortint per l'ultim llarg de la via Com un Porquet, com que el temps aguanta el Pep i el Dani es fiquen a la nostre via la Didgeridú i nosaltres agafem la de l'esquerra, la via Crispin, aquí ens entretenim una bona estona, i al Pep i al Dani encara els hi dona temps de fer un parell de llarg de la via Anonymous ?? o d'alguna propera ?? Ara si, la pluja fa acte de presencia i toca plegar veles i sortir pitan cap al bar Granada a prendre un te calent Jo vaig fer quatre fotos, però crec que els demés ni una FOTOS VIES PARET DEL PONT RESSENYES DEL BALCO DE LA LLUNA | |
|