Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Re: Punsola-Reniu al Cavall Bernat Miér 25 Sep 2013 - 7:18 | |
| No tinc camara per la escalada, i Lluis tampoc... No foto doncs, ho sento... Pero si algu te massa diner i vull ens regalar una, jo fere fotos! | |
|
Joan Enric
Cantidad de envíos : 543 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 57 Localización : Cara Sud
| Tema: Re: Punsola-Reniu al Cavall Bernat Mar 24 Sep 2013 - 4:47 | |
| Fotos,fotos,fotos!!! | |
|
Laura O
Cantidad de envíos : 208 Fecha de inscripción : 28/10/2012
| Tema: Re: Punsola-Reniu al Cavall Bernat Mar 24 Sep 2013 - 4:20 | |
| | |
|
albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Punsola-Reniu al Cavall Bernat Lun 23 Sep 2013 - 8:53 | |
| Esteu fets uns cracs fent aproximacions . De totes maneres ja has fet una canal que jo no conec encara i com a plan "b" fer la Punsola, no esta gens malament. Felicitats companys, que ja aneu coneixen cada cop més racons de Montserrat | |
|
Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Punsola-Reniu al Cavall Bernat Lun 23 Sep 2013 - 8:11 | |
| Aquest Dissabte, vem fer amb el Lluis la Punsola-Reniu al Cavall, amb aproximacio per la canal del Moro... Si si, el plan era altre, pero ens vem perdre... Arribant a dalt de la canal del Moro, vem veure que el inici de la via del Sostres, doncs, no es per alli, ole! De tota manera, bona sudada, jajaja... Tornant al cami, era bastant tard per comencar una via a l'Aeri... El Lluis em va dir que mai havia pujat al Cavall... Per u Catala que ha escalat 6 o 7 anys a Montserrat, quina vergonya, no??? Venga va, anem a la Punsola que es bastant rapida de fer. Conclusio: la Punsola es la Punsola, no es un pla B tan dolent! Romaric | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Punsola-Reniu al Cavall Bernat | |
| |
|