Ahir dimecres, amb Joan Enric, fem un FF (Fast and furious) cap a Collegats. La via triada la Kollegats, que tenia preparada des de la primavera passada, i que m'imaginava bonica i divertida, però la realitat ha estat que és molt més bonica i més divertida del que m'havia arribat a imaginar. Un gaudi de principi a final!
Un primer llarg per posar-se a to, un segon ben difícil, un tercer preciós i que et fa vibrar, el tercer i el quart com si estiguessis a Port Aventura: "una gozada" pels sentits! Un mar de roca perfecte, amb preses de totes les mides i de qualitat escandalosament bona, esquitxat amb algun pas una mica més difícil, però mantinguda en el IV+/V. La rsta d'anar fent, però sense avorrir-te ni un moment, sempre correctes. Potser es troba a faltar algun parabolt al quart llarg, per seguir la tònica de la via, però està raonablement ben assegurada, però millor portar alguna coseta per pujar més tranquil. De fet m'he saltat algun parabolt, no sé si per sobrat o perquè ja no hi veig gaire...
Un dia rodó! A un quart de nou prenia un tallat al Forn del Poble i a les 19 arreglava un problema a l'escola i recollia a la dona. Temperatura de pel·lícula i cap incident a les carreteres! No us la perdeu! Que s'acaba la temporada! (Quatre hores de cotxe a cotxe!)