Aquest Dissabte. ens vem trobar casualment al amb Muntanya a Collbato, amb la Laura, l'Albert, Lluis, i Luisin. Despres d'un cafe, el pobre Luisin, que va ser malament tota la setmana pasada, es anira a caminar, mentre Lluis i Albert aniran a fer una via al costat de la Picnic (nom?), i jo i Laura anirem al Graffiti...
Primera cosa: joder amb aquest Montserrat, t'en vas a veure altres Muntanyes en altres parts del mon, i t'lo fa pagar quan tornes a casa!
Doncs, si, he trobat la via bastant dura, i complicada a seguir! Em vaig perdre un part de cops, a l'inici del ultim llarg per exemple, resultant en 5 metres de escalada (i de-escalada...) de grau 5 expo... Bueno, mea culpa... Tambe, vaig acabar bastant cansat... L'escalada es un esport on s'ha de patir a vegades!
Un par de coses sobre la via:
- despres del primer llarg, saps on et metes...
- es mala idea fer els llargs 3 i 4 junts... El 6a obligat del llarg 4 amb la corda que ratlla no es sencill...
- vem fer una reunio optional per cortar l'ultim llarg en 2, com l'haviem vist per l'internet... no segur que sigui millor aixi...
- si et perdes, la via fa una mica mes de 200m!
Pero, si, es una bona via per a qui li agrada aquest estil d'escalada oblidada pero no tan expo!
Potser que la Laura te una altre opinio sobre tot aixo? ;o)
Salut! Romaric