Aquest Dissabte vem quedar jo, la Lourdes, el Lluis "picota" i l'Albert. Jo tenia la idea fixe de repetir la via Aromes a la Bessona Inferior, en que vaig enganyar el Lluis facilament. L'Albert i la Lourdes, despres de molta hesitacio, van anar a la Picazo de la mateixa agulle, i ells us contaran les seves aventures!
Molt bona via que aquesta Aromes!
Una petita description dels llargs:
- Llarg 1: el Lluis commenca. Viuent la resseyna avui, potser que ens hem equivocat al principi de la via, que el Lluis va pujar per 2 spits que no son en la resseyna, i tampoc de grau 4 es... Potser que vem comencar massa a la dreta. La segona mitad del llarg, lo vem fer corectament, i es un quinto molt bonic!
- Llarg 2: li toca a mi. Llarg 5*****, on s'ha d'escalar i navegar molt. Es un llarg molt variat amb placa/diedre/desplome en el mateix llarg. Cuidadin al fregament de la corda, corda doble obligatori. Altre cuidadin: faltan 2 claus en el tros de A0 de arriba. Vaig pasar amb els friends petits, pero no caben molt be en aquesta fissura... Sera molt millor amb un joc de tascons, que no teniem pensent que tot es pot fer amb friends...
- Llarg 3: Lluis s'lo cura. Despres de 5 spits/burils de A0 (o 6c de lliure, jejeje), placa de 5+ molt xula, amb roca de primera! Altre llarg molt maco.
- Llarg 4: mateixa tonica qu'el anterior, desplomet initial en A0(6b), i bona placa de surtida
De material, doncs: corda doble (!), 14 cintes, joc de tascons petit/mitjans, tricams (clar!), i un part de friends micros.
La resseyna que vem utilizar (la de la web del Lluis Alonso):
http://1.bp.blogspot.com/_sG4g70JC4lM/SZvQAco2PbI/AAAAAAAAAyw/mQUWaI8y_ts/s1600-h/10.jpg