Últimos temas | » Pasejada per la Pedriza i Galayos. por Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31
» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33
» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12
» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09
» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca por albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07
» La fuerza de los sueños o Via del Tronko por albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48
» Agullas El camì Super Integral por BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56
» El Timbaler i el Bust d'en Barbé por Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13
» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig. por Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12
» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat por BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51
» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò por BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29
» mal pas als graus por albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13
» Diedre Farreny a la Roca Alta por albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07
» Bego - Kush + Dansa del vent por BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56
» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses por Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06
» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià. por albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36
» Promio - Moreno a la Roca Regina por Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06
» Camí d'en Barbera - Sant Benet por albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05
» Normal del Roque Agando...La Gomera por Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39
» Peke Mantecas por Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39
|
Los posteadores más activos del mes | |
|
| La Estimball al Pollego Inferior | |
|
+4Joan Enric albert eloy Romaric 8 participantes | Autor | Mensaje |
---|
Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Vie 2 Mayo 2014 - 19:45 | |
| Sembla qu'el Pedra es de mala llet al moment: http://www.ara.cat/societat/Mor-escalador-anys-al-Pedraforca_0_1130287171.html ... :s Descansi en pau! Una abraçada molt forta a la seva familia i amics. Romaric PS: acabo de saber que l'escalador era el cosi d'un company de feina. L'accident es degut a una caiguda de pedras de dalt... | |
| | | Luisin
Cantidad de envíos : 889 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Edad : 65 Localización : Sant Andreu de Palomar
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Mar 29 Abr 2014 - 21:05 | |
| Quina suor de mans que m'ha agafat! Cuida't, i això de volar li deixes al ocells!
| |
| | | Romaric
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 9:37 | |
| Gracies a tots! Avui estic millor. Camino malament encara, pero millor qu'ahir! Quina sort he tingut... Eloy: si, la llastra deu ser a punt de caure. L'Albert la va veure de la Choras, i va dir que s'anira despres d'una bona pluja... | |
| | | J&B
Cantidad de envíos : 175 Fecha de inscripción : 22/10/2012
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 9:05 | |
| | |
| | | abuelete
Cantidad de envíos : 617 Fecha de inscripción : 04/11/2009 Edad : 65 Localización : Manresa City
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 6:14 | |
| quin susto!!! recuperat noi | |
| | | Lynn Hill
Cantidad de envíos : 312 Fecha de inscripción : 18/09/2012 Localización : Marte
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 5:27 | |
| Romaric, tot i que no serà res, segur, cuidate y recuperate pronto | |
| | | Joan Enric
Cantidad de envíos : 543 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 57 Localización : Cara Sud
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 4:44 | |
| | |
| | | albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 3:03 | |
| QUATRE FOTOS ESTIMBALL RESSENYA ARMAND BALLART | |
| | | albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 2:38 | |
| AAAAAAAAHHHHHHHHHHH un fort crit del Romaric en fa enganxar contra la paret, no se el que ha passat, però l'instin en fa arrambar-me a la paret, no sento caure cap pedra, i torno a recuperar una posició més normal, llavors miro al Dany que esta assegurant al Romaric, i el veig un metre aixecat del terra, el que en fa adonar que el Romaric a patit una caiguda, i un segon més tard l'escolto parlar amb total claredat com si el tingues al costat mateix, giro el cap amb sorpresa, i no es que de cop i volta la meva oidà s'hagi tornat més fina, es que el tinc a un parell de metres per sobre del cap. De moment no m'anse avenir, doncs estava a pocs metres de la primera reunió i ara tona a estar a peu de via. De totes maneres el primer es saber el seu estat físic, sembla que no s'ha trencat res, deixem passar uns minuts i tot i el fort cop al costat sembla que la cosa no ha anat més enllà, es pot moure amb certa naturalesa, el més fort del cop se l'han dut el maluc, el que l'impedeix flexionar la cama i per tan poder escalar. De totes maneres, decideix pujar per la Gran Diagonal fins al Pollegó Inferior i baixar per les Costes d'en Dou fins el refugi. OLE OLE OLE | |
| | | eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior Lun 28 Abr 2014 - 1:15 | |
| Me alegro que estiguis bé , una caiguda com aquesta pot ser dolenta , en tot cas una experiencia de les que t'enrecordes , el Pedra sempre es imponent i potser encara es d'hora per anar , ya que començas a escalar a 2000 mt i el fred encara es present , el Pep i yo vem pasar una mica de fred a Ecos i vem pensar en vosaltres .
Llavors la llastra aquesta está a punt de caure no es així ?, | |
| | | Romaric
| Tema: La Estimball al Pollego Inferior Dom 27 Abr 2014 - 23:43 | |
| Bueno, n'hi he fet qu'els primer 25metres, i casi tan de caiguda...
Amb el Dany42 i l'Albert, ens dedidem per repetir aquesta via del Pedraforca. Despres d'una llarga pero bonita aproximacio, jo commenco el primer llarg de primer. No fa tanta calor, i el tact amb la pedra es fred... Tot aixo, amb la roca especial del lloc, fa qu'el 6a del primer llarg em sembla molt dur... Lo paso, i arribo a un pito on la cosa es pusa mes facil. 6 metres per sobre del pito, poso un "bon" friend petit, en la fissura d'una gran llastra. Toco la llasta, es compacta i sembla molt solida...
Pujo una mica, i puso les mas arriba de la llastra, que forma una molt bona pressa. Pujo els peus alt, i craaaaaaaack. Tota la llastra es fissura. En el moment, no vull caure amb la llastra que pesa segurament mes que jo, i em salto, deixant la llastra alla en equilibri... No em pregunteu com l'he fet, no tinc ni idea...
En el mateix moment, veig que quan la fissura es tranca, un bon friend no es tan bon... Vale, ara, m'estic per un vol molt llarg... El meu cervell decideix que no sirve a re de pensar ara, i es desconecta.
...
Resconectacio del cervell. Estic penjant en el harness, i no puc respirar molt be degut al cop. Busco Dany que m'assegurava. Lo busco per sota de mi, pero no hi es. Es al mateix nivel que jo, i em mira incredul. S'ha fet mal a una ma, pero ha aguantat la meva caiguda, gracies! Em pregunta si vaig be, contesto que "no se pero baixa'm al sol, sissplau", que faltavan sol 3 metres fins a la terra ferma.
He tingut molta molta sort, que amb aquesta caiguda de mes de 20 metres, potser 25, no m'he fet res mes qu'un bon cop a la cama. Camino malament pero camino.
Vaig dir a l'Albert i al Dany que si volien podian fer la via, que jo anire a caminar, al meu rithme. I que de tota manera m'agrada mes estar aqui en la muntanya qu'en la ciutat. M'en veig, pujant al Pollego inferior per alargar el dia una mica. Mirant el Dany escalar el primer llarg de la Choras Piengue, veig la llastra que esta alla, en equilibri, i tota la caiguda qu'he fet.... No lo puc mirar molt de temps, i siguo pujant.
Caminan sol, estic pensant sobre lo que ha pasat... I preocupat per els meu companys, pero jo se que son bons escaladors de clasica...
Ens trobarem al refugi a les 8 del vespres, que l'Albert i Day van patir molt del fred i del vent, pero ells us explicaran millor!
Buena leccion.
Romaric | |
| | | Contenido patrocinado
| Tema: Re: La Estimball al Pollego Inferior | |
| |
| | | | La Estimball al Pollego Inferior | |
|