Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
Tema: Re: El regne del savinot a Busa Mar 6 Mayo 2014 - 9:07
Molt bona compis. un altre lloc que ho tinc tot per fer. mare meva quanta feina !!!!!!
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
Tema: Re: El regne del savinot a Busa Mar 6 Mayo 2014 - 8:28
Via guapa, ben equipada i amb molt ambient; perfecte per fer una primera visita a Busa, que s'ho val!! A partir del migdia toca l'ombra, així que pot ser una bona opció per quan busqueu estar fresquets.
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
Tema: Re: El regne del savinot a Busa Lun 5 Mayo 2014 - 7:23
Yo només he anat a Busa de pateo , pero la roca em va semblar bastant dolenta , soposo que es cuestió de sapigué quinas vías son les bones y si están parabolades encara millor , felicitats per la vía Cesc i Edu.
Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
Tema: Re: El regne del savinot a Busa Lun 5 Mayo 2014 - 6:25
Felicitats, sembla bona via aquesta!
Si es ben parabolada, potser una bona entrada al lloc? Bueno, depend de com apreta el grau... Busa es un altre lloc on no he anat encara a estrenar els meus estreps...
Buitri
Cantidad de envíos : 397 Fecha de inscripción : 16/12/2009
Tema: El regne del savinot a Busa Lun 5 Mayo 2014 - 5:01
Ahir am l'Edu fem cap aquest racó del Solsones amb la companyia dels Voltors. Linea super directa i vertical, tot acompanyat d'un equipament prou generos a base de "parabolillos" a les tirades. La roca es bona per ser Busa, el segon llarg es mou un xic peó res de l'altre mon. Amb els estreps no obliga massa. recomanable.