ja fa temps que aquesta via (i altres) donen voltes al meu cap així que quan es presenta l'oportunitat ...
Fem cordada de tres: Laura, Emilio (col · lega alpinista meu) i jo. Deixem a l'Albert i Romaric com a primers, ja que la cordada de 2 va més ràpid, una bona excusa per poder mirar els passos
Dividim l'escalada en 2: els primers 4 llargs ho faig jo i després del canvi de reunió (en una zona molt còmoda) ira Emilio de cap.
Els primers llargs estan ben assegurats, en el llarg 2 he posat un Alien groc. El quart llarg està una mica trencat de dalt però hi ha savines per utilitzar ...
Els llargs que segueixen són una altra història ... assegurances vells, amb distància ... i molt herba (del dolent) i terra que en ocasions tapen les assegurances de color òxid ... s'ha d'anar amb certa filisofia i Emilio ha col · locat de tot i més a les fissures. Sort que hi cap tot, és un plaer col · locar assegurances flotants aquí!
Una via molt aconsellable!
Li dono les gràcies als meus companys de cordada i al Albert i Romaric per les fotos xules i la baixada guiada
La cara Nord té unes parets impressionants i dóna gust a més!
aqui un parell de fotos : (Albert, tu tambien sales
)
https://plus.google.com/photos/111939026506955216898/albums/6028877145766318657?authkey=CL3Uuqj72tDJGA