el dissabte passat el Romaric, Albert i jo ens hem acercat al Serrat de les Garrigoses. Després d'una visita al bar Muntanya on ens trobem amb un parell de puretes vam decidir ficar-nos en la via L'Oucomballa.
Encara no són les 10 així ens acostem al peu de via caminant en res arribem.
Els primers 2 llargs no ho fem ja que hem de deixar en pau altres ocellets
.
Així vam començar des del camí.
Llarg "3": 45m, 1clau:
El Romaric comença, fica de tot entre Cam's, Tascons i tricams i tots a prova de bomba! En tot el llarg només hi ha un piton abans d'entrar la reunió (pas una mica xungo
). La reunió és bastant penjat no molt còmoda. Abans d'arribar a la reunió cal flanquejar cap a la dreta, si vas recte trobes roca solta
.
Llarg 4: 35m, un parell de splits:
Romaric segueix en aquest llarg. La roca no es veu del tot bé però per sort no s'ha trencat res. Trobo que el llarg és exigent i amb ambient, de fet després de l'A1 (3 passos amb una baga, no cal pedal) encara et quedo la via per fer. Vigileu que cuan trobis un clau cal flanquejar a la izquera y no pujar recta amunt ! Es cambia de espelon !
Llarg 5: 30m, un parell de splits i claus ben posats:
m'ha tocat aquest bonic llarg, vist que esta bé assegurat podia gaudir. Al mig he posat un tricam rosa (hi havia un clau que no he vist).
Llarg 6: caminant:
comença amb grimpar una mica i després ja caminar, aquí ens equivoquem, no vaig prou lluny, veiem una fletxa indicant alguna cosa, en realitat la nostra via comença uns 40m més a la dreta, així sense saber-ho ens fiquem a la Via Santa Espina. No hi ha "R" a la vista ...
Llarg 7: 55m, un parell de claus:
Primer em fico en un diedre amb una fissura, no hi ha assegurances així no sabem molt bé per on va la via però com ha de ser IV grau ha de ser fàcil ... més amunt la fissura es tanca, la roca està trencada i una mica desplomat ... això no és un IV grau ... baixo i em fico per la aresta una mica més a l'esquerra. Més amunt em topo amb un clau, estic en una via ... vaig escalant, és agradable i hi ha claus de tant en tant (poso el tricam rosa pel mig). L'entrada a la reunió té una mica de roca trencada. Una R amb 2 splits i molt còmoda!
Llarg 8: 60m:
Albert puja com un tren, llarg amb un estil una mica alpí, molt maco!
Llarg 9: 60m:
Albert augmenta una mica el ritme i fa l'últim llarg en res.
El llarg és del mateix estil que l'anterior encara que una mica més fàcil, gaudir a màxim.
La tornada:
la ultima vegada Albert i jo ja vam tenir la discussion de si es podria baixar caminant, al final hem rapelado (quan vam fer la via Virolai). Aquesta vegada som 3 i hi ha algú qui tenia moltes (moltes) ganes anar baixant caminant
. Tenim temps i seguim els camins dels javalis i cabres fins arribar al canal del fondo. Ahi encara hi ha més coses per gaudir, entre cordes i cadenes, molt disfruton i bonic. Al final tampoc triguem tant a baixar caminant ja que no hem de rapelar ... un plus al dia d'avui que ha estat molt divertit.
Gràcies Companys !!!!
Aqui tenim un parell de
FOTIKOS