aquest dissabte hem anat Bego, Laura, Luisín, Albert i jo al Tossal de Balinyó.
Després d'haver esmorzat al bar Paris ens acostem a la paret i veiem que tot està bastant humido: la pluja d'ahir a la nit. Per ara el sol no surt però vam decidir apropar-nos a la paret i mirar la jugada de prop.
Bego, Laura i Luisín fan la via just a la nostra esquerra, l'Albert i jo vam començar amb el Dau al Set. Surt el sol... quina sort !!!
Vam decidir que jo faré els llargs fàcils i Albert els difícils
així començo jo:
Llarg 1: 30m, V:
llarg disfruton per trobar-te en la paret i escalfar de manera decent i segurs per no passar gens de por.
Llarg 2: 30m, 6b +:
aquí comença la cosa seriosa ... Albert expliquera els seus sentiments
Ho he fet de segon així: per a mi dues zones on un s'ha de concentrar.
Zona 1 és després d'un parabolt amb un Mallon (un es pregunta per que
), s'ha d'anar a l'esquerra amb pocs mans i peus en adherència.
Dos parabolts més amunt hi ha una altra zona on un s'ha d'estirar al màxim per arribar a dues preses petites, no hi ha peus ...
Llarg 3: 35m, IV: entre acto.
Llarg 4: 35m, 6b +:
aqui hi ha un pas d'un sostre amb una fissura, jo he optat, després d'haver vist que per a mi no hi havia possibilitat de sortir recte pel sostre, desviar a la dreta ficar un taló i sortir. Compte amb les cordes ja es poden enganxar a la fissura (el que ens ha passat a nosaltres i no un un lloc ideal de deixar anar els mans
...)
Llarg 5: desplaçar la reunió...
Llarg 6: 60m, V +:
Albert gaudeix al màxim, un llarg que sembla llis però vas trobant coses per als mans i els peus, petites banyeres on la goma aguanta ...
Llarg 7: 45m, IV +: gaudir i anar al màxim, com no trobo la R, ho faig en un arbre.
Llarg 8: 35m, 6a +:
Li toca a Albert, una altra vegada un tipus de slab amb al mig un pas on s'ha de fiar en els teus peus ja que de mans només tens un merdeta per la ma dreta ...
Llarg 9: 50m, V +:
Aqui cauen algunes gotes i augmentamos el ritme ...
un d'aquests llargs: crec que l'Albert l'ha definit com un llarg on sembla que tu mateix hagis posat les preses ... en altres paraules gaudir al màxim, a més per a romàntics, tots ponts de roca i sol un parabolt ja al final de la tirada...
Llarg 10: 50m, 6a:
Albert juga entre adherència i Navigacion, que bonic, un plaer!
Un altre cop gotes ... cal arribar a dalt, però ens queden només 3 llargs i la dificultat ja és poc ...
Llarg 11,12 i 13: al màxim, ens cansem més a recuperar la corda a la reunió que d'escalar, però gaudir, això és gaudir, amb el somriure d'orella a orella ... arribo a dalt faig una reunió d'un parabolt i 1 Alien blau ... almenys ho he pogut utilitzar ...
Esperem una hora a dalt als companys que després veiem per la nostra sorpresa a baix ... rapidemante recollim les coses i agafem el canal de baixada, un pedregar divertit ... trobem els companys al costat del cotxe i ens dirigim a la cervesa per comentar la jornada.
Com sempre un ambient i compania fenomenal, dicersion total.
Graciès companys !!!!
aqui alguns :
FOTIKOS