albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Postres de músic al Tossal de Balinyó Lun 23 Nov 2015 - 4:55 | |
| Bonica via, molt més bonica del que m'esperava, quatre llargs boníssims a la primera part, donen pas a cinc llargs més tranquils, però que tampoc desmereixen la via, en el desè llarg, tornem a trobar un altre placa continuada de adherència, molt bonica i potser un pel exposada. A la sortida del següent llarg també hi ha tres o quatre passos de mirar-ho bé fins el primer bolt, després més fàcil. Ara ja queda fer l'ultim llarg, on trobarem el pas més complicat, després de xapar un clau, jo he fet el pas un metre per la dreta, crec que es el lloc més fàcil. Com que en els primers quatre llargs hem anat molt, però que molt lents, després ens a tocat corre de valent, que venia el negra i en volia atrapar. i això no era una bona opció. QUATRE FOTOS CONTADES POSTRES DE MÚSIC ressenya de LA NOCHE DEL LORO | |
|
Buitri
Cantidad de envíos : 397 Fecha de inscripción : 16/12/2009
| Tema: Re: Postres de músic al Tossal de Balinyó Lun 23 Nov 2015 - 6:30 | |
| | |
|
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Postres de músic al Tossal de Balinyó Jue 26 Nov 2015 - 1:55 | |
| Molt xul.la aquesta, fa temps que la tinc pendent. | |
|
BjörnVercauteren
Cantidad de envíos : 245 Fecha de inscripción : 04/05/2012 Edad : 48 Localización : Barcelona
| Tema: Re: Postres de músic al Tossal de Balinyó Lun 30 Nov 2015 - 9:28 | |
| Felicitats !!! A tope amb el ritme | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Postres de músic al Tossal de Balinyó | |
| |
|