albert
Cantidad de envíos : 1077 Fecha de inscripción : 31/10/2009 Localización : L'Hospitalet
| Tema: GUAI DEL PARAGUAI A LA ROCA D'EN SANHIDA Jue 23 Jul 2015 - 4:18 | |
| Avui dissabte ( 04/07/15 ) amb la Laura el Pep i el Romaric ens encaminem a la discreta Roca d'en Sanhida, per fer una via que fa aproximadament quatre anys que la vaig obrir amb l'Antonio i que avui repeteixo per primer cop. El Romaric tenia ganes de enfilar-si, i com que aquest és el seu ultim cap de setmana entre nosaltres, ell decideix la via. PIULA AL BLOG FOTOS | |
|
eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: GUAI DEL PARAGUAI A LA ROCA D'EN SANHIDA Jue 23 Jul 2015 - 4:48 | |
| Moltes Felicitats Albert, aixó d'obrir una vía a Montserrat es com tenir un fill, deixarás la teva emprenta al masís y aixó es per sempre.
La paret es veu força vertical, perdonam si no la faig , péro aquests graus els tinc mooooolt lluny. | |
|
BjörnVercauteren
Cantidad de envíos : 245 Fecha de inscripción : 04/05/2012 Edad : 48 Localización : Barcelona
| Tema: Re: GUAI DEL PARAGUAI A LA ROCA D'EN SANHIDA Jue 23 Jul 2015 - 19:00 | |
| si un dia llego a estar en forma , em agraderia anar a provar-la amb tu Albert !!! Molt bona !!! Felicitats !!! | |
|
Romaric
Cantidad de envíos : 211 Fecha de inscripción : 20/07/2012
| Tema: Re: GUAI DEL PARAGUAI A LA ROCA D'EN SANHIDA Sáb 25 Jul 2015 - 4:33 | |
| Jejeje, jo no era l'unic a voler repetir la teva via, Albert! Crec que nomes Laura no volia fer-la, jejeje A mi, em va agradar forca. Tots els llargs son bons o molt bons, nomes el final de L3 te 10m de roca dolenta, pero l'escalada forca es interessant abans. Despres, clar que si fas la via en 6a/A0, no escales molt que la via es super continua en el 6b/6c casi sense cap descans... Millor anar-hi amb un bon 6c montserratini per gaudir-la al maxim ... no com nosaltres! Apa, salut a tothom! Romaric | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: GUAI DEL PARAGUAI A LA ROCA D'EN SANHIDA | |
| |
|