aqui una mica de explicacio :
el dissabte passat ens vam ajuntar Lourdes, Marisol, l'Albert i jo per fer aquesta bonica via al Pollegó Est: Són de la llarga.
Albert i jo vam començar. Com Albert ja ha fet aquesta via em deixa escollir els llargs que vull fer de primer: Albert comença el primer llarg.
Llarg 1: III +, 25m: per l'entrada original, sense assegurances, és fàcil amb la roca una mica trencat quan arribes a la reunió, cap problema.
Llarg 2: 6b_Ae, 35m: començo amb 3 passos a A0, intento el 4 pas en lliure però veig que no, un altre A0 ... el següent pas tampoc és evindente però em surt. Vaig pujant a poc a poc, és fi aquest llarg. Hi ha un moment on surto del diedre per anar a la placa, em vaig molt a l'esquerra i em dono compte si caic aqui faré un pèndol amb una caiguda no tan xulo ... torno al diedre i he de descansar a la xapa, em miro la jugada i veig el peu salvador ... pujo amb cura i arribo bé (cansat) a la reunió (abans de la reunió es pot col·locar un Tascon a la fissura del diedre).
Llarg 3: V + _30m: contínua Albert. És un V fi on un ha de mirar-bé ... escalada en diedre molt guapo.
Llarg 4: V_30m: em porto el material i pujo, veig un clau una mica alt, però res més pujar un metre ja veig que abans hi ha un parabolt: que luxe! Vaig pujant amb l'esquena contra la roca i els peus a la part contraria - molt divertit aquest tipus d'escalada, col·loco 2 tascons junts (la mateixa cinta) i un CAM # 2, arribo a una savina i després a pèl a dalt. L'últim tram és fàcil, una mica trencat...millor no caure ...
Després baixem la via amb 2 rappels, quan Lourdes i Mari-Sol pugen li fem un parell de fotos.
Quan vam baixar de la via ens fiquem per un lloc per podar una mica ... preparant les properes jugades.
Gràcies Albert, Lourdes i Mari-Sol, sempre un plaer compartir moments amb vosaltres !!!
aqui un parelle de FOTIKOS