Aquest dissabte el bus està ple, estem animats abans de les festes i vam quedar Lourdes, Laura, Danny, Albert i jo per anar a visitar la Roca dels Arcs a Vilanova de Meià. Esmorzem al bar del poble, comentem les vies i vam decidir compartir les cordades: Lourdes i Albert faran "El clan de los chamanes" i Laura, Danny i jo la "Tierra de Nadie".
A peu de via veiem que el primer llarg de la Tierra de Nadie esta desequipat i amb el poc material que portem, no ens atrevim i vam optar per entrar pel Factor2 (via que Albert i jo ja hem fet). Jo faré els primers 3 llargs i Danny els ultims, Laura de turista
Llarg 1: 20m: V + (Factor2):
El primer split cal anar a caçar-lo, per sort hi ha un forat per col·locar un Alien vermell. La part de sota es fa bé fins arribar a una mena de petita feixa on em perdo si això és V + ...
(al novembre de l'any passat ho ha fet Albert de primer ...). Arribo a la primera R de l'Factor2. Veig Albert a la via del costat dandolo tot.
Llarg 2: 25m: 6a (entrada per Factor2):
Surto de la la R, per sota d'un sostre, utilitzant el primer split d'aquesta via, després ja faig un llarg flaquejar fins a un parabolt de la nostra via per seguir amb ella. En aquest llarg el grau ésta be.
Llarg 3: 30m: 6b +:
Des de la R ja es veu la jugada: desplomat amb presa una mica gastat ...
per sort esta ben assegurat. Intento els passos a lliure però no tots em surten i en algun punt he de tirar de la cinta per superar el pas
... grau molt coll ...
Llarg 4: 25m: 6a:
Aqui el Danny pren el comandament, el principi d'aquest llarg és molt explosiu i costa molt (2 passos de bloc amb una lleixa prop ...
) la resta és anar navegant, col·locar els peus bé i el grau ... els Romans han passat per aquí ...
Llarg 5: 35m: 6b:
Mas del miso, grau apretat, en un moment donat hi ha un sostre on és difícil veure el parabolt, es pot posar un Alien blau per sota del sostre i anar a caçar la presa bona a dalt ... Danny i jo ho vam fer diferent aquest pas, jo he utilitzat l'esquerda entre el sostre i la roca (invertida), col·locat els peus molt alt i després anar per la presa bona (mà dreta). La resta del llarg tampoc és gratis !!!
Llarg 6: 35m: V +:
Aqui et mires la ressenya i et dius: ah, un V+ ja mes relaxat, ja arribem però no ...
és un V + peleon amb bombos (i bona presa) i grau ben apretat.
Arribem bé contents a dalt i veiem a Albert que acaba d'arribar també. Feliços pel dia que hem tingut (escalar al desembre en mànec curt
) tornem al bar per una patates braves.
Via molt maca i exigent, molt ben assegurada (encara que no és un luxe portar el parchis d'Aliens). Com ja dit, el grau està molt apretat, en pla romà total ... nostre horari amb cordada de 3: 5 hores.
Gràcies companys, com sempre un plaer passar el dia amb vosaltres i ens veiem a la tornada !!!!
aqui un parell de FOTIKOS