eloy
Cantidad de envíos : 749 Fecha de inscripción : 29/10/2009 Localización : Canovelles
| Tema: Re: Nino Nino a Rúbies Mar 26 Mar 2013 - 9:29 | |
| A la segunda va la vencida , felicidades Edu y compañía , ya veo que te quedaste con el gusanillo de acabar la vía y con sol en vez nubes y frío , me alegro por vosotros , muy guapas las fotos del franqueo del techo. | |
|
Ca la Montse
Cantidad de envíos : 948 Fecha de inscripción : 04/07/2010
| Tema: Re: Nino Nino a Rúbies Lun 25 Mar 2013 - 5:34 | |
|
Última edición por Ca la Montse el Jue 23 Mayo 2013 - 18:51, editado 1 vez | |
|
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Re: Nino Nino a Rúbies Lun 25 Mar 2013 - 4:06 | |
| - Joan Enric escribió:
- encara esta la sorpresa vermella en el pot de registre?????
Una mica descolorida però encara hi és Tampoc hi passa tanta gent per allà | |
|
Joan Enric
Cantidad de envíos : 543 Fecha de inscripción : 29/01/2010 Edad : 57 Localización : Cara Sud
| Tema: Re: Nino Nino a Rúbies Dom 24 Mar 2013 - 9:47 | |
| felicitats nano! a mi tambe em va agradar molt ( esla primera i unica a Rubies de moment) encara esta la sorpresa vermella en el pot de registre????? | |
|
Edu
Cantidad de envíos : 70 Fecha de inscripción : 11/10/2012
| Tema: Nino Nino a Rúbies Dom 24 Mar 2013 - 7:27 | |
| Fa un parell de setmanes ens vam baixar de la segona reunió amb el Danny... La veritat em vaig quedar amb les ganes, els dos primers llargs eren molt guapos i el tercer es veia igual o millor. Així que aquest divendres m'he tornat a apropar a Rúbies, i ves per on, quan el company ha estat a peu de via m'ha dit que millor tirés tota la via jo que ell no tenia el dia. La via és molt bona, tots els llargs són guapos, especialment el segon i el tercer, que a més a més tenen força ambientillo. Està bastant equipada i es passa de sobres amb l'alien groc, el negre i els camalots #0.5, #1 i #2. No us la perdeu, sens dubte de les millors d'aquest pany. UNES FOTOS | |
|
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Nino Nino a Rúbies | |
| |
|