Doncs, menestrant qu'el Pep&Eloy anavan a la Montse Pueyo, i la Laura&Lourdes a la Quimfer, jo i el Albert vem fer la Joan Freixenet, molt bona via de clasica!
La resseyna que vem portar (Rocaineu):
Vem pujar a la R0 sense corda.
L1: li toca a l'Albert. Diedre molt chulo. Al principi, es una escalada de 6a/6a+ bastant potenta i de continuitat. El pas de 6c, l'Albert lo va fer d'A1, i no era un A1 del tot facil a equipar... L'Albert va fer l'ultim pas d'A1 sobre un tascon, que es va sacar sol un metre despres qu'el Albert va pasar...
L2: llarg millor de lo que sembla, molt de navegacio. Just abans del pas de 5 "expo", li vaig ficar un tricam a proba de bomba, que quita todo el expo... Tricam pooooooooooooower!
L3: llarg molt bo i molt divertit (per a mi, de segon...), amb roca molt original, i uns pasets raros. El final de la traversa sota del sostre es lo mes dificil, de 6b amb pocs peus, pero qu'es pot fer d'A1. Abans hi ha un paset de 6a (?) mes obligat...
L4: commenca per una traversa d'A0, on s'ha d'anar amb moltes cintes... M'hi vaig organisar molt malament, i ser bastant lent, crec. Despres, el llarg surt per una bona placa de 5/5+, amb escalada obligada.
L5: llarg de tramit, a qui li toca l'Albert.
L6: Llarg de 5+ molt chulo, quasi-net i on s'ha de navegar molt, que si no pases al lloc adequat es molt mes dificil i expo! Amb l'Albert, vem estar d'accords qu'el fet que es net li anade molt de sabor, que si era un llarg amb un parabolt cada 3 o 4 metres, sera un llarg molt menys interessant... Pero conec gent que pensen differement, jejeje!
Potser que l'Albert anadira coses sobre lo que va fer de primer!