The Puretas Climb
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Visita nuestro Blog
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
Últimos temas
» Pasejada per la Pedriza i Galayos.
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor Joan Enric Miér 6 Jul 2016 - 6:31

» Via Dos tontos muy tontos, Cap del Ras - Via Si las cabras pueden, nosotros también, Agula del Embut, Àger
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:33

» Via GEDE+Pany, Agulla Fina dels naps de baix, Monsterrat
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:12

» Via Chapuzas de la Evolución, Paret Diables, Oliana - intento
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:09

» Via Directa al Senglar (El Roget), Via Cami del Tro (Cara Sur), El Pedraforca
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert Jue 30 Jun 2016 - 8:07

» La fuerza de los sueños o Via del Tronko
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert Dom 26 Jun 2016 - 9:48

» Agullas El camì Super Integral
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Jue 16 Jun 2016 - 22:56

» El Timbaler i el Bust d'en Barbé
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor Buitri Sáb 11 Jun 2016 - 21:13

» Via Indis de Ponent, Cingles del Contrafort de Montroig.
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 26 Mayo 2016 - 18:12

» Via Pell Roja, Els Estalvis del Porró - Via Espit Limít, El Porró, La Plantació, Montserrat
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:51

» Via Ecologica, Vermell del Xincarrò
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 17 Mayo 2016 - 21:29

» mal pas als graus
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 9:13

» Diedre Farreny a la Roca Alta
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert51 Miér 20 Abr 2016 - 8:07

» Bego - Kush + Dansa del vent
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor BjörnVercauteren Mar 19 Abr 2016 - 23:56

» Sin Verguenza 2 a la Paret de les Bagasses
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor Buitri Mar 12 Abr 2016 - 23:06

» Via S.T.A.E., Roca dels Arcs, Vilanova de Meià.
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert Mar 12 Abr 2016 - 8:36

» Promio - Moreno a la Roca Regina
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor Buitri Dom 10 Abr 2016 - 21:06

» Camí d'en Barbera - Sant Benet
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor albert Jue 7 Abr 2016 - 9:05

» Normal del Roque Agando...La Gomera
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor Joan Enric Jue 7 Abr 2016 - 6:39

» Peke Mantecas
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimepor Joan Enric Dom 3 Abr 2016 - 4:39

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

 

 CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"

Ir abajo 
+2
eloy
BjörnVercauteren
6 participantes
AutorMensaje
BjörnVercauteren

BjörnVercauteren


Cantidad de envíos : 245
Fecha de inscripción : 04/05/2012
Edad : 47
Localización : Barcelona

CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" Empty
MensajeTema: CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"   CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimeMar 23 Jun 2015 - 20:38

Aquest dissabte el Albert, Laura i jo ens hem acercat al Congost de Collegats. No esta molt aprop, que diguem (de cami a Espot y els Pirineos  cheers )  però al final salienda a les 7 de Barcelona i després d'haver recollit a la Laura i un esmorzar al Cafe Sport, vam començar a escalar a les 10.30 del mati...

Aproximacion gairebé no existeix... veiem la via des del cotxe i tenim sort hi ha ombra! Laura vol gaudir després de la seva estada sense escalar així ens deixa a l'Albert i jo triar els llargs  bounce . Fem el joc conegut de paper tisores  alien  i roca i vam decidir que l'Albert comença, així ahi va:

Llarg 1: V +, 35m:
l'escalada no pot ser més plaent, Albert va amb un bon ritme, són mini resaltescons amb bona presa, la roca típica: conglomerat amb una capita de calcari (o sorra) sobre, molt agradable.

Llarg 2: 6b, 40m:
com és una cordada de tres Albert hara els primers 4 llargs i jo la resta ... aquest llarg es posa una mica més recte però el mateix tipus d'escalada, en un moment (el 6b) em desvio una mica cap a l'esquerra (trepitges sorra) per superar una panchita, hi ha bona mà i es fa bé, anant recte no ho hem vist clar ...  Suspect
Llarg 3: V +, 30m:
un llarg disfruton per ubicar per sota del diedre del sostre ...
Llarg 4: 6b / A0, 30m:
aqui comença la jugada  What a Face , sals de la reunió per un diedre fins per sota del sostre i ahi es complica la cosa ...  Cool  Albert surt en A0 sense problemes, un cop passat el sostre fa 2 passos mes d'A0 per superar la panxa i surt en lliure cap a la reunió. He arribat fer 2 passos mes per sota del sostre però m'he quedat amb els braços en l'aire en una fissura i els peus en una placa llisa, no sabent com (c * ñ *) guardar la cinta (no com ho he fet )  affraid  i després he fet els passos en A0 fins a la panxa ... un intent per anar en lliure però la roca és dolenta i m'he quedat amb un bolo a la mà ...  affraid  aixi 2 passos mes d'A0 i després en lliure . Llarg exigent i amb roca a controlar (molt  pig   pig ).
Llarg 5: 6a, 50m:
Ara em toca a mi per anar de primer ... després del quart llarg ja m'he escalfat i gaudeixo d'aquest llarg molt llarg, només tenir en compte el roze de les cordes ...
Llarg 6: V +, 30m:
mes plaer ...
INTERMEZZO: em porto les cordes cap amunt amb tendència a l'esquerra, al principi el camí està més o menys marcat a dalt ya menys, hi ha una baga pel mig (ens hem posat les bambes), una mica més de 60m ...
Llarg 7: V +, 40m:
que puc dir, plaer ... una pancito i ja dalt  bounce
Llarg 8: 6b, 40m:
aqui ens fiquem per una placa una mica fi però amb forats tremends, colocacion de peus, navegació i gaudir al màxim !!! A la sortida m'equivoco (no se com és possible per que hi ha una quantitat de parabolts ...) i me'n vaig a l'esquerra i em salt la reunió  Suspect , em quedo a la llosa per sobre de reunió ... munto una reunió amb 1 parabolt, el tricam negre i rosa ...  What a Face  Albert arriba fins a "la meva" reunio, Laura es queda a la reunió de sota per assegurar-me des d'ahi per al llarg vinent ...
Llarg 9: 6c / A0, 40m:
com estem en la llosa, aqui directemente la paret es posa ja tes (6a) però es fa ... el que ve després és mes complicat, m'ho miro amb tranquil·litat, ho provo em baixo i provo de nou, arribo bé a la primera xapa, després per a la segona hi ha un pas a l'esquerra on cal anar decidit, veient la cara d'Albert després d'haver fet el pas crec he estat a prop a enlairar-me, però no ...  affraid  Al final per poder passar les cordes he de agafar-me de la cinta  confused , m'ho miro de nou i surto en lliure de nou, així vaig març xapes i després s'afluixa i tir cap amunt. La lliçó del traçat no és evident (molt sinuós), la presa és petita però bona i la roca compactisimo !!! El que diguem: the cherry on the pie !!! A més equipat com si fos esportiva...

Arribem a la 18h al cim ben contents, després de 7 hores d'escalada variada. Ens ha agradat molt la via, és variada, la roca en general és bona, com més puges millor és (excepte algunes trossos amb "roca-fang" en els llargs 2 i 3 i el llarg 4 després del sostre està molt trencada) i molt ben assegurat. Només cal portar uns 15 cintes i reunions (si no t'equivoques i has de muntar una reunió entre mig ...). Cap a la izquerra (fitas) y baixar pels cadenas...

Ha merescut anar "tan" lluny per conèixer aquesta roca tan particular ... i com hem tingut sort i només ens va tocar el sol una mica hem pogut gaudir tot el dia.

Com sempre molt content de poder gaudir des aquests racons magnífics d'aquest petits pais Catalunya en compania dels meus estimats companys de cordada  cheers  cheers  cheers

Apa a mes !!!

aqui un parell de :
FOTIKOS
Volver arriba Ir abajo
eloy

eloy


Cantidad de envíos : 749
Fecha de inscripción : 29/10/2009
Localización : Canovelles

CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" Empty
MensajeTema: Re: CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"   CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimeMiér 24 Jun 2015 - 0:53

Molt guapa , un viote, sobre tot el primer diedre espectacular , tinc bons records
d'aquesta vía, felicitats briswells.
Volver arriba Ir abajo
Luisin

Luisin


Cantidad de envíos : 889
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Edad : 65
Localización : Sant Andreu de Palomar

CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" Empty
MensajeTema: Re: CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"   CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimeVie 26 Jun 2015 - 18:57

No puc llegir aquestes coses, em suen les mans... Panda de lolos!
Volver arriba Ir abajo
albert

albert


Cantidad de envíos : 1077
Fecha de inscripción : 31/10/2009
Localización : L'Hospitalet

CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" Empty
MensajeTema: Re: CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"   CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimeLun 29 Jun 2015 - 6:06



Unes quantes fotos més SI NO VOLS SOPA, NOU PLATS
Volver arriba Ir abajo
Luisba

Luisba


Cantidad de envíos : 521
Fecha de inscripción : 13/04/2012
Edad : 66
Localización : Barcelona

CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" Empty
MensajeTema: Re: CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"   CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimeLun 29 Jun 2015 - 22:55

[b]No puc llegir aquestes coses, em suen les mans... Panda de lolos!!!!![/b "Comentari de Luisin"

Només les mans? A mi tot, encara que ens teniu acostumats a "Viotes" així ....
Enhorabona, un cop més.
Fotazas .... com sempre
Volver arriba Ir abajo
Sergio




Cantidad de envíos : 648
Fecha de inscripción : 16/07/2011

CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" Empty
MensajeTema: Re: CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"   CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitimeMar 7 Jul 2015 - 6:01

Buena piulada Bjorn, y buenas fotos; suerte que llevais camara y asi puedo ver estos viotes. cheers
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" Empty
MensajeTema: Re: CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"   CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !" I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
CONGOST DE COLLEGATS, Via "No vols sopa ? Nou plats !"
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Collegats-Paret del Pessó-¿No Vols Sopa? Nou Plats
» Montrebei , camí del congost
» CONGOST DE TERRADETS, El Peladet, Via Samsara.
» Via Pilastre dels voltors, Paret de Aragò, El Congost de Mont Rebei
» Ruta a Collegats

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
The Puretas Climb :: LIBRO DE PIADAS :: Piadas 2015-
Cambiar a: